Alla inlägg under juni 2013

Av Emma Simonsson - 19 juni 2013 20:16

Someone out there means more to me than he knows,

sometimes I wish he could understand that.

I'm trying to show it, but no response

so stop being such a brat

And open your eyes, you'll see the real me and my feelings,

you will understand that you're the one and only.

I care about you more than you can imagine

more than anyone else does.


I want you to see me

I want you to hear my voice

All I ask for, is honesty

I like you

I like you a lot


If you could allow me into your heart,

you would understand me better

And you would never ask me again "are you jealus?"

The answer is there, but I tell you a lie

Afraid of losing you


Haha, ursäkta kass engelska men hittade en gammal text jag skrev för ett tag sen, ändrade bara lite och la till lite.. Men ja jag vet att både gramatik och engelska är ganska dålig på ett par ställen.

Av Emma Simonsson - 19 juni 2013 18:08

Once you betrade me, I never want to see you again

you were the only one i trust, until you put me through pain

But now I have left your words behind,

starting a new life with someone else.

Someome who treats me well!


You chose the other girls before me,

nothing I could do

I trusted you, and all you gave me was pain

You're just fake.

You told me that I was the one, liar!

You told me I ment something to you, liar!

You told me I was special, liar!

I was nothing more than a fucking whore.


And now you're in my past, someone who never existed!

So live you're fucking life, and do not care about me one more time!

Over and Out


I wish you could understand...

Av Emma Simonsson - 14 juni 2013 01:20

Det är nog det ordet som sammanfattar hela mig och mitt liv just nu.. Kaos!

För ett par veckor sen var allt perfekt, nästan. Jag mådde skapligt bra och tyckte att jag hade ett okej liv. Jag var på Sweden Rock och hade en underbar vecka bortsett från vissa saker, men har bara mig själv att skylla! Sen kom jag hem och det var som om hela världen rasade samman. Jag har känt mig totalt värdelös flera dagar nu, skulle bara vilja stänga in mig själv och inte komma ut förrän allt var annorlunda. Vart jag än vänder mig och vem jag än umgås med så känner jag mig otillräcklig, jag tar saker på fel sätt och tar åt mig av saker som jag inte borde. Känner helt enkelt inte att jag räcker till, verken på insidan eller utsidan. Alla kommentarer hit och dit tar snart knäcken på mig, trodde jag var stark nog att ta dom men tydligen inte.


Om jag nu har blivit så hemsk bara för att jag bytt stil så kan jag tala om för alla att dessa två tjejer är precis samma fast med olika utseende. Så låt mig vara!


   


Daddy's girl has become someone else's fantasy!

Presentation


Följ mitt liv i texter!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards