Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Tränings- och tävlingshelg i Skåneland!

Av Emma Simonsson - 15 december 2013 22:12

Tog ledigt från jobbet fredag-söndag och begav mig ner till Skåne med mamma och Grållis. Tillbringade fredagen med en lång bilresa och träning med Grållan och en av Nettans hästar när jag kom ner. Lördagen bar det iväg på tävling i Åstorp. Två ner i 1.20 för att jag redan då var så nervös inför debuten i 1.30m Dock hade jag inget att vara nervös för då vi red in en nolla och jag är riktigt nöjd med rundan, min fina lilla Grå. På kvällen åkte vi in till Malmö och åt middag hos Nettans bror, hade väldigt trevligt trots att jag var chauffören   

Även söndagen tillbringades på tävlingsplatsen där vi red in ännu en nolla. Underbara häst!


Nu efter en lång hemresa sitter jag i soffan med massa gott och tänkte sätta igång en film att somna till. Imorgon börjar ännu en jobbvecka, trots att jag egentligen är helledig. Men vad gör det med lite övertid?! Bra betalt och skönt att inte bara sitta hemma och glo då min lilla häst ska ha vintervila ett par veckor nu.

Nähe, det var allt för denna gång.

Take Care!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Simonsson - 17 augusti 2014 21:27

Söndag kväll och jag ligger nerbäddad i soffan under ett täcke och allt känns ganska bra  på något sätt. Efter en riktig skitvecka, när jag inte ens tog mig till jobbet, så har den här helgen fått mig att tänka på mycket annat. Jag har sett saker ur ...

.

Av Emma Simonsson - 7 augusti 2014 14:38

Ibland önskar jag att jag kunde stänga av hjärnkontoret en stund. Ena sekunden känns det som att jag skulle kunna sätta mig ner och bryta ihop över allt som snurrar och andra sekunden kan jag bara skratta åt mig själv. Just nu står jag i en trevägsko...

Av Emma Simonsson - 29 juli 2014 15:48

Kände väl att det var dags att skriva av sig lite nu igen. Kan väl säga att dom sista ca 3-4 veckorna har varit ganska händelserika och det är mycket som snurrat i huvudet, som vanligt iofs ;) För ett par veckor sen i samband med en storstädning av l...

Av Emma Simonsson - 12 juni 2014 21:39

Då var den härliga veckan på sweden rock festival över och jag börjar precis bli levande efter äventyret. Tänkte göra en snabb uppdatering om hur veckan har varit. Det har hänt så sjukt mycket så kommer inte ens få med hälften.   Tisdag: Efter my...

Av Emma Simonsson - 27 maj 2014 00:21

Länge sen jag var här nu, igen. Men faktiskt att jag känner för att skriva lite positivt för en gångs skull. Börjar komma underfund med det här som ska kallas livet, börjar inse vad det handlar om. Jag har sista månaderna träffat underbara människor ...

Presentation


Följ mitt liv i texter!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards